2008 年 5 月 24 日 星期六  |
| 琴日 |
分類: 未分類 |
第1,2堂 ih
今堂又係講四大文明@@
係咁講..係咁講 悶到訓覺xdd
終於放學喇..
因為今日係畢業禮..
所以淨係上兩堂xdd haha
跟住去左江b屋企..
佢媽咪話佢落左佢喎@@
咁咪去m記搵佢囉..
又搵佢吾到@@
跟住我就打比m烽..
佢就黎搵我啦...
跟住我就同m烽同江b就去左玩mhp2g
玩左好耐xdd
開始愛上了mhp2g xdd
跟住就返學校..就換左童軍制服...
操左1陣..就開始服務..
跟住休息果時..就返左dt房涼冷氣xdd
跟住我同樺子傾左陣計..d人就話我鐘意佢@@
再服務....
跟住服完..就同樹熊,何蕉同賜叔..去左ok
見到陳文進...佢吾似好naughty姐xdd
跟住就去左東莞小學玩左陣電腦 haha
果度都幾令xdd
thx陳文鈞幫我整令個qooza xdd
|
|
| «‹ May 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|