唉,,冇野做,,打日記~"~
星期二開始,.,姐係琴日,,
已經開始考試lu,,不過吾知點解,,
吾想溫書~"~太懶!!
呢排係咁打波打波,,琴日返到屋企,
,打陣機,,1點幾就出去打波啦..
平田果個場開返lu,,不過1DDD都吾好打~"~
由1點幾打到5點幾,,係咁鬥波鬥波鬥波同埋鬥波,,攰死左~"~
之後返屋企啦,,食飯,,溫書,,
今日考數,,,好多吾識,,都係果個羅拔仔累事,,
教書教書,,人教螃佢教書,,教到成個屘忽咁,,1d都吾明~"~
放學去m記食野,,未食野之前,,同左牙海去買野,,
點知見到牙邊個邊個,,哈哈,,我望佢佢又望返我,,
個感覺都幾正!!哈哈,,
之後食野佢又坐左係我對面,,但係個屎忽海,,
係咁望佢,,搞到佢調左位,,冇得望佢-3-"
之後食完就返屋企啦~~"
今日出糧,,好悶咁等6點幾來臨..
1陣可能同ah出去行牙,,不過吾知佢想點=__="
俾佢吹脹晒!!
希望今次考試吾會退步得去邊啦,,
最好就keep到90-100名啦,,都好開心架啦!!
|