今日十點起身.........超悶呀
唸著搵人陪我去睇戲.......點知又唸唔到有咩人
跟著就去瑞吉屋企打機.........去到同佢玩nds雙打
好好玩呀.........跟著八點返到屋企
呢排好悶呀......如果有人去街記著搵埋我呀
p.s 我係唔係應該放棄佢.......而去接受你呢= ="