請做一個有品既人,留個cm唔係好難姐
請做一個有品既人,留個cm唔係好難姐><''
jacky2398706
暱稱: 傻囝~
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« September 2025 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-30
2010-10-29
happy
nice day
5多happy ar
文章分類
全部 (10)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 10
留言總數: 17
今日人氣: 0
累積人氣: 664
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 10 月 17 日  星期日   晴天


尋日跳了制 不安 分類: 未分類
尋日
扮訓避左5冼去拜山
之後起身開電腦
之後惡夢就開始la
條死仔不斷吹我整歌
整到我火刀黎....
之後帶丫妺去丫媽間鋪
之後就去poly u跳舞lu
返到MK因為有事有D唔開心
想行下....點知由mk行到去黃大仙
行行下點知跳制
系街道大叫大聲唱歌喪跑好high鬼上身廿
不過5係鬼上身係跳制姐
返到home勁攰丫
訓左lu....haha
發表時間:2010-10-17 06:06 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 10 月 13 日  星期三   晴天


今日5知咩事 疑惑 分類: 未分類
今日5知咩事
好攰ㄚ....
搞到比miss關丫
我傻左為左整醒自己...
用筆插自己隻手
好痛ar...又流血
真係傻傻地丫我
晏就我返左home煮麵食ar
之後返左school....
音樂堂聽古典音樂
悶死la..訓著左
miss一播軟硬D歌個個醒曬...
哈哈....跟住放學lu....
跟住返home淋30號出show歌lu
發表時間:2010-10-13 09:38 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 10 月 12 日  星期二   晴天


今日好正丫 滿足 分類: 未分類
今日遟左起身
差D遟到....
好彩無遟到姐....
返到學校作文
一堂作完800字既文
晏就又食良友
好快就放學la..
放學去左錄片(咩片?秘密)
之後去左買Hip hop衫
同個黑人傾計...好正丫
都幾難溝通.....
我要學好英文丫!!!!
發表時間:2010-10-12 07:36 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 10 月 11 日  星期一   晴天


平(煩)的一日 無奈 分類: 未分類
今日刀5知咩事勁攰ar
搞到比老師鬧
無心作文又要罰錢la..
放學補課悶死
補完課去操場跳舞
傾出show D野
傾到火刀黎ar...
重未淋完出show D野
慘...慘...慘!
之後去左睇hip hop衫
件捧球褸好正ar....
好想買...但老板又5係道
唉......灰丫!
然仔打比我...
我帶佢去我丫媽間鋪睇衫衫
最後我陪丫A去m記睇女神
係m記坐左一個鐘...呆矖!
今日真係勁無奈
 
發表時間:2010-10-11 09:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 10 月 10 日  星期日   陰天


我尋日痴左線 無奈 分類: 未分類

尋日刀5知咩事跳左制

係巴士站大叫

又係道唱歌

D fd刀頂我5順

我同個fd嘈完

好火丫..係道狂練頭轉

練得5錯...但個頭慘la.

好痛丫.......

識左幾個old school Bboy

同佢地係慈正吹水..

好正丫...吹到零晨3點幾...

搭車返home.....

攰死我la ><

 

 

發表時間:2010-10-10 02:00 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]