| «‹ September 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 10 月 17 日 星期日  |
尋日跳了制  |
分類: 未分類 |
尋日
扮訓避左5冼去拜山
之後起身開電腦
之後惡夢就開始la
條死仔不斷吹我整歌
整到我火刀黎....
之後帶丫妺去丫媽間鋪
之後就去poly u跳舞lu
返到MK因為有事有D唔開心
想行下....點知由mk行到去黃大仙
行行下點知跳制
系街道大叫大聲唱歌喪跑好high鬼上身廿
不過5係鬼上身係跳制姐
返到home勁攰丫
訓左lu....haha
|
| 發表時間:2010-10-17 06:06 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 10 月 13 日 星期三  |
今日5知咩事  |
分類: 未分類 |
今日5知咩事
好攰ㄚ....
搞到比miss關丫
我傻左為左整醒自己...
用筆插自己隻手
好痛ar...又流血
真係傻傻地丫我
晏就我返左home煮麵食ar
之後返左school....
音樂堂聽古典音樂
悶死la..訓著左
miss一播軟硬D歌個個醒曬...
哈哈....跟住放學lu....
跟住返home淋30號出show歌lu
|
| 發表時間:2010-10-13 09:38 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 10 月 12 日 星期二  |
今日好正丫  |
分類: 未分類 |
今日遟左起身
差D遟到....
好彩無遟到姐....
返到學校作文
一堂作完800字既文
晏就又食良友
好快就放學la..
放學去左錄片(咩片?秘密)
之後去左買Hip hop衫
同個黑人傾計...好正丫
都幾難溝通.....
我要學好英文丫!!!! |
| 發表時間:2010-10-12 07:36 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 10 月 11 日 星期一  |
平(煩)的一日  |
分類: 未分類 |
今日刀5知咩事勁攰ar
搞到比老師鬧
無心作文又要罰錢la..
放學補課悶死
補完課去操場跳舞
傾出show D野
傾到火刀黎ar...
重未淋完出show D野
慘...慘...慘!
之後去左睇hip hop衫
件捧球褸好正ar....
好想買...但老板又5係道
唉......灰丫!
然仔打比我...
我帶佢去我丫媽間鋪睇衫衫
最後我陪丫A去m記睇女神
係m記坐左一個鐘...呆矖!
今日真係勁無奈
|
| 發表時間:2010-10-11 09:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 10 月 10 日 星期日  |
我尋日痴左線  |
分類: 未分類 |
尋日刀5知咩事跳左制
係巴士站大叫
又係道唱歌
D fd刀頂我5順
我同個fd嘈完
好火丫..係道狂練頭轉
練得5錯...但個頭慘la.
好痛丫.......
識左幾個old school Bboy
同佢地係慈正吹水..
好正丫...吹到零晨3點幾...
搭車返home.....
攰死我la ><
|
| 發表時間:2010-10-10 02:00 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|