| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 23 日 星期日  |
| 心情不好 * |
分類: 未分類 |
今朝出去打機 打機打機打機
打完機之後打波打波打波
打完波之後去左人地屋企屋企屋企
去完人地屋企之後番自己屋企屋企屋企
咁就過一日啦
___________________________________
聽日大家玩得開心d啦
我要做番一個『自閉仔』啦
愛食萬寶路
|
| 發表時間:2007-12-23 08:14 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
哈哈 tHZ
你都一樣呢 =] Posted at 2007-12-25 03:09 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
...喵喵妹]] 於 2007-12-23 11:32 PM 發表:
打錯左哇~ s0R呢'' 係{mERry cHRistMAS}aH>< 我傻了>,<``
|
網主回覆
你不嬲都傻嫁啦
我都係鍾意中文多D
聖誕快樂呀 Posted at 2007-12-25 03:08 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
...喵喵妹]] 於 2007-12-23 10:56 PM 發表:
又搶1*呢!!! cM子`` yy又心情吾好aH?? 開心D la~ mERrY cHRisDAy哇,,/\/\
|
網主回覆
多謝你既cM Posted at 2007-12-25 03:08 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|