| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 打波 |
分類: 未分類 |
今日派左新試x
好低分
同左個姐姐msn
佢係到講佢鍾意既人
我都有講我鍾意既人
情人節梨緊啦
快d買朱古力呀
|
| 發表時間:2009-02-04 10:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 吹水 |
分類: 未分類 |
今日派左3科
math合格
eng吾合格
pth又吾合格
LS都吾合格
放學之後去左吹水
祝3月學界y記全勝 |
| 發表時間:2009-02-02 10:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 涷 |
分類: 未分類 |
今日10點幾起身
比佢嘈醒左
2點幾出左街
比我個fd放飛機
不過吾緊要啦
有人陪我番屋企咪得囉
冇嬲過
6點幾又同放我飛機個個人玩
玩到8點半
就番屋企
去左海皇
買左17蚊野
跟住去m記買野比我家姐食
你咁樣減吾得架 |
| 發表時間:2009-02-01 12:18 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 好聽 |
分類: 未分類 |
2點出左去同個玩我既人打波
跟住叫左澤b
同人地傾電話
竟然比人玩
對你好失望
carman e個英文名好好聽呀 |
| 發表時間:2009-01-30 10:56 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | »
|