今日上堂好輕鬆~
數學就做左1堂小測,跟住仲叫人帶藍薄,但係得一半班有帶,不過阿sir都應該估到
家政就縫好舊(野),但個樣仲唸緊~
英文最輕鬆,係到講點做present,但我估都冇人有聽,我都只係掛住同Roy玩~.~
音樂就....唔好講啦,冇叫人調音,應該好低分
e個下午溫左陣數同普通話
係咁多,睇完記住留cm~~
今日有2個測驗.....電腦同埋中史
電腦就ok啦有信心...但中史就寫錯左幾個字....唔知會測成點呢
希望快d派啦.....
英文個book present有 13/15 唔錯啦^^
今日個下午就冇咩野做....間中拉下二胡(因為明天音樂test-.-)
開左個ac咁耐 都係第一次打野-,-
講番今日上堂,第1-2堂上數學..但係大家都唔係學野,食糖有,大叫有,大笑,真係咩都有-,-
跟住第3堂就上英文,但係要book present...得我同Roy有present....一班得個16人,先得2個人present..
打住咁多先明天仲有2個測驗,要溫書