今日食完晚飯 有fd叫我去左城門谷游水...
我地成班走去bb池玩 玩猜輸左就要玩小童滑梯..好彩冇輸..
跟住猜輸左就要做掌上壓個面要掂水--中左招做10下--
再玩就係猜輸左sit up 中招x2 分開做5下 飲晒水lo==
玩完啦 入番室內游啦小人因為..個陣都9點半...
發覺認真游係勁累== 游左20分鐘就精盡人亡==
成身冇晒力咁...但真係好好玩呀a_a