◥|| ゙ MeltYˇKiSs▁▂▃||| × ° 雪♂ㄦ
jackyso541
暱稱: `So雪:)
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
20/2/2010
6/2/2010
2/2/2010
27/1/2010
25/1/2010
文章分類
全部 (86)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
♀不知名﹏晴`]]]
♀郭靜`]]]
♀StoP仔`]]]
♀地鼠`]]]
♂小豬`]]]
♀PlaStIc鍾`]]]
♀李咪郁`]]]
♀雞儿`]]]
♀T T T`]]]
♀肥c`]]]
♂志雲`]]]
♀不知名`]]]
♂鴨仔`]]]
♀丫展`]]]
♀不知名``]]]
♀Mk W!ng`]]]
♀好朋友﹏盈`]]]
♂嫩月`]]]
♀文盈`]]]
♀平平`]]]
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 86
留言總數: 316
今日人氣: 3
累積人氣: 4263
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 10 日  星期五   晴天


沒有媽媽的日子 開心 分類: 未分類

今朝一起身..聽唔到丫媽平時囉囉唆唆..有少少唔慣-_- 12點幾果陣..釘釘搵我去佢屋k做功課..當我去到果陣..釘釘唔係屋k..佢去左接肥bob.. 我見到有3個女仔係度抄功課-_- 其實一早遇左佢地係抄-_- 估唔到咁快手姐~

佢地抄到2點幾..係度玩枕頭大戰-_- 我太猛-3- 整到釘釘屋k盞燈爛左Orz  十萬個對不起丫!!!!!!!!!!!!!!!!

跟住落街買燈泡都買左成粒鐘-_-  返到去..就汁野出左玩... 又係天水圍公園/.\  今次玩得幾個字就走左..又係去銀坐囉-3-

5點幾果陣..佢地成班去左我屋k-_- 我屋k果包可憐既薯片比廖平平食到死無全屍 真係慘 t_t   仲要叫極佢地都唔肯走-3-

bug 過又真係幾開心v_v   7點幾果陣佢地就走左lu..除左釘釘....佢留左係我屋k留到十點幾~_~  我仲要送埋佢落樓囉-_-

今日真係唔錯v_v






訪客留言 (返回 jackyso541 的日誌)


Emily_Chung 於 2009-04-13 12:41 PM 發表:
CM"... CM" ;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



dabbie950303 於 2009-04-11 09:04 PM 發表:
Cm=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kathy9596 於 2009-04-11 01:27 PM 發表:
你真勁=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



好波 於 2009-04-11 11:54 AM 發表:
你柒呀你..人玩你又玩..玩到搞成咁..你樣衰..都未打柒你天呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



心願與你 於 2009-04-11 08:30 AM 發表:
-_-....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ling_816 於 2009-04-10 11:09 PM 發表:
你個fd接唔接受你xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我岩岩同我fd解釋左v_v 冇事lu 你條xxx-__- 你好野/.\ 
搞到我咁柒-_-
Posted at 2009-04-10 11:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



阿婷;> 於 2009-04-10 10:42 PM 發表:
-_-成班大便人;
右打得幾好笑=3=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TUngjai 於 2009-04-10 10:39 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]