旺財狗的blog㊣
多的上黎牙^^
很對不起啊! ''
很久沒有打日記!差唔多幾個月◎ ''
今日上家政堂,要整士多啤梨jelly※好食(嘔)''
仲有今日要做毎週一寫>.<
今日打住咁多,聽日再黎過
Bye~Bye~●_○