[IMG]http://i185.photobucket.com/albums/x241/kaiyee222/LP/01.png[/IMG]""
 

2007 年 10 月 3 日  星期三   晴天

 

 
 
 
 
diaRy,,,

 

 

 
 

 

2007-10-03 驚訝 

今日早會father丁又講基本法

~害到Ms keung冇左半堂,

"最衰刀係丁sir,上少左半堂佢一日之中最開心ge 3D堂"

好假呀!

中文:佢地竟然揀普通話...

Maths:佢自已錯又5認wo

數學→physic→電腦  =.="

佢講講下電腦,懶係勁咁,點知佢竟然啪電製囉而且重好緊張tim~哈哈哈

遊水堂:5識=-=,,,報左跳遠

Lisa姐游得好快=]

lunch:去c班,同lu搶書=]

CIT:becky d 頭髮好香:>

Geog:笑爆嘴牙!譚聖安叫忍者龜做呀爸!!!

 

點解個個刀5買士多啤梨架...==

 

 

 

 

 

刊登時間:2007-10-03 09:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 



jade0805
暱稱: +2
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
♥'HAPPY MOTHER♥ S D...
2008-04-18
2008-03-18
2008-02-22
07X'MAS
好友名單