[IMG]http://i185.photobucket.com/albums/x241/kaiyee222/LP/01.png[/IMG]""
 

2007 年 8 月 25 日  星期六   晴天

 

 
 
 
 
diaRy,,,

 

 

 
 

 

2007-08-25 無奈 

 

今日屋冇水冇電,,,要出街,去表妹度

去左屯門......

行行行連續行左5個商場...行街行到腳bik

去左間cafe叫  euro go go,,,好有歐陸Feel

食左芝士,吞拿魚,嗰d野∼好食∼

    

食住野,喺隔離望落去好靚。。。

    

=]

刊登時間:2007-08-25 08:52 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 



jade0805
暱稱: +2
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
♥'HAPPY MOTHER♥ S D...
2008-04-18
2008-03-18
2008-02-22
07X'MAS
好友名單