MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

新ac xd
新ac- -
jafat
暱稱: 我係簡~.~
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
說好的...呢
呀.....
2010-10-03
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 41
留言總數: 258
今日人氣: 0
累積人氣: 2616
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 29 日  星期二   雨天


沙祟v show 鬱悶 分類: 未分類

話說琴晚去睇沙祟v show,,食野到入場個陣都無咩野既-.-

但係,,入到場睇show....

雖然我係比人無視慣..但係...唉...

心理測驗個題,,當我有野個陣,,等我自己一個行下,,散下心就ok......

都係既...但係想喊又喊唔出既感覺......






訪客留言 (返回 jafat 的日誌)


littlewing19 於 2009-10-01 04:00 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



t0ucH 於 2009-09-30 11:13 PM 發表:
唔好咁悲` 姐姐錫翻A ______A
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



banana666 於 2009-09-29 11:40 PM 發表:
你有呀妹同成班麻甩佬支持你喎@v@
仲唔係眾矢之的??XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



daniel_3a05 於 2009-09-29 10:20 PM 發表:
喊吧
就算你喊破喉嚨都無人會來救你A_A
唔好打我
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Dicky_Yin 於 2009-09-29 08:06 PM 發表:
哈"=]
開心番啦"=v=
十卜你丫"=P
係喊就一齊喊"
有我陪你"
因為我都想喊T^T
c0mmenT"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TsEShaN 於 2009-09-29 07:51 PM 發表:
唔好唔開心~.~
阿妹支持你-.-b
baby講得岩0口0!
男仔唔可以當住人面喊嫁-.-!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nicole1020 於 2009-09-29 05:18 PM 發表:
男仔唔可以咁隨便系人面前喊嫁...
系到得返自己1個先喊=v=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

對住蕉先喊好d-,-
自己一個喊,,我都想...
Posted at 2009-09-29 06:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



TPM 於 2009-09-29 01:58 PM 發表:
CM=w=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝-.-
Posted at 2009-09-29 06:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



manyi_1013 於 2009-09-29 11:53 AM 發表:
be hapi-.-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX=]
Posted at 2009-09-29 06:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]