| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 24 日 星期二  |
| 2006-10-24 |
分類: 未分類 |
|
|
今日中文第一堂...差d訓著左=口=..上MARY堂..係到同6六佢地搵
動物XDD..經濟又冇得上..自修,,麥生同菠蘿係到用肥麗既髮夾夾
頭髮..好笑=]...PE堂又係做果D野..我地果組唔想係出面暴曬....所
以走左入活動室,,梁立慧入左黎..我地驚比佢捉返出去,,,,SO呢左
入桌底..哈哈哈XDD笑死我...最後都比佢發現左..罰左我地10下掌
上壓=V=..死爆咀..牛琍唔洗喎=口=|||..真係好彩..."=]閱讀課抽人
出去讀報紙..抽唔中我....呵呵 ...放學補測..差20分先合格-口-...
比人講中左....牛琍合格..不過佢等埋我=V=..第2次補測..如果再唔
合格要留係到做數..好彩牛琍幫我咋,,THZz呀"..岩岩合格..走得=]
落到去JOIN埋佢地..同微微.呀婷.雞脾過景林買野..之後返左明德
....叫左呀鴻落黎..買左煙..坐到6點到..我地就各自回家..最近係我
同呀鴻..哈哈=]返到去沖涼,,食飯..之後8點玩電腦=] 超肚痛*♦ 
呵呵**仲有10日" =].. | |
2006 年 10 月 23 日 星期一  |
| 2006-10-23 |
分類: 未分類 |
|
|
出賣左你地TIM[[D相]]..哈"原諒我吧!!=]
今日冇咩野發生..不過係超級眼訓囉=口=..經濟上得好好..黎展霞
教..如果一路都係佢教就好喇!!終於有一堂經濟係聽書..=] ..妖!!
數學竟然又零分..我明明識做嫁..但係寫錯曬D方法呀..搞錯呀!!
聽日又要補測..唉"..放學補課..早放..5點塔1就去得..哈=] ..同牛琍
落左去先,,微微終於搵返部電話...恭喜曬..不過偷人野果個就唔岩
喇=口=..佢地都估到係佢..之後我地去左...................唔講得=口=..
因為係祕密,,正係得我地班FD知..=] ..要有驚喜呀MA=口=" .....
仲有11日" =] |
|
2006 年 10 月 22 日 星期日  |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 55 | »
|