今日早上起身就去左秀X平,跟住反左來同XX仲有XX玩..佢地走左之後,我咁係好悶la.e幾日心情都好差,最慘就係訓交既時候,唉..一諗到佢唔在愛我..我就想..嗚..旦係諗到佢出賣過我...我又...嗚嗚... 我就同左啊杰..酒..好hi..咩都好似唔記得..大旦左..旦係起左身就..好似個死9咁....一直諗住佢...