今日..中5去左同啊恆同d同學打機..食inin,跟住反到屋企比啊媽吊..因為今日我3:30要去見校長..我3點先反到來,..跟住去到都有4點..旦係個校長咁都收我..佢真係kai既..哈..個校長話唔比令in反去..個時我身上咁岩有inin..怕到我啊...哈哈..
唉..suki........好神秘啊你..想咩姐..?