佢今日只係打左電話俾我一次,
最少係今日,我知佢爸唔俾佢談咁久電話,
但不知道為什麼,如果他不打來,我就想打俾佢,
唉~~~~~~好鬼灰呀~~~~~~~~~
依家真係唔知點...............=_=(無奈)
每天留在家中只等候你的一個電話~~~
*=*=*=*=*=*=*=*=*=*
願我可以學會放低你∼!!!∼