-.-.-.-.-.-.-.
唔知道點解日日返學都會覺得好悶...無論上咩堂都系好想zzz...今日上上下堂又系度發夢...又開始想起距啦...
jamice
暱稱: cheung wing lam
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-08-03
2011-07-21
2011-07-20
2011-07-16
2010-07-18
文章分類
全部 (46)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 46
留言總數: 191
今日人氣: 1
累積人氣: 2025
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 2 月 11 日  星期五   晴天


2011-02-11 分類: 未分類

今日返左學校練排球,因為就黎學界.

但可能系天氣凍同太耐都無練習既問題掛.` 打到只手好痛好痛.`

對手又紅埋,仲要魚埋,` 好可憐.`

但又知道打排球為了贏得比賽.` 不能夠放棄.

我又想起小學,突然之間好掛住關sir,` 多謝距既教導.`

之前小學日夜甘練,每日我地都返得比人早,只手魚左痛左都系甘練, 比人罰,比人鬧, 流過幾多眼淚,流過幾多汗水

我都知道關sir都好辛苦,每日系甘教我地.

上年學界,我地學校攞左全屯門區既冠軍,` 唔系甘容易攞架.`  我地打敗左好多小學.`

擺左好多心機系度,` 知道自己攞左冠軍,` 個個都喊曬,`  為左自己既努力贏得比賽.`

所以呢次都系,` 無論幾痛,` 我都堅強,` 我都忍.`

我要用自己既努力去贏得比賽.`   你地都要努力呀.`

 






訪客留言 (返回 jamice 的日誌)


wyie 於 2011-02-12 12:42 PM 發表:
我都會好努力+la~
ha~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mavisfu 於 2011-02-12 12:38 PM 發表:
comment;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tingyan228 於 2011-02-12 01:05 AM 發表:
上年;我地同你打過kaak
我地輸得好樣衰==
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

系呀.` 之前小學對你地學校.`
但你地都好似幾勁下。`
Posted at 2011-02-12 12:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



pinkyt720 於 2011-02-11 08:47 PM 發表:
comment;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Meingold 於 2011-02-11 07:58 PM 發表:
1齊加油v3v`
c0mm3nt:)`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Rainbab1 於 2011-02-11 07:52 PM 發表:
哇 陰弓.
c0mm3nt:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]