-.-.-.-.-.-.-.
唔知道點解日日返學都會覺得好悶...無論上咩堂都系好想zzz...今日上上下堂又系度發夢...又開始想起距啦...
jamice
暱稱: cheung wing lam
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-08-03
2011-07-21
2011-07-20
2011-07-16
2010-07-18
文章分類
全部 (46)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 46
留言總數: 191
今日人氣: 1
累積人氣: 2009
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 2 月 24 日  星期四   晴天


2011-02-24 分類: 未分類

上英文堂,又系好悶甘.` 今日仲要比人留堂. 搞到無小息.`

Ms sum又話我地上堂唔認真`, 甘點解ms sum又唔可以改善下自己上堂既表現.` 上堂好悶.`

人地其他組就可以日日都準時落堂,仲有時間休息.` 我地就唔得.` 成日都話好多野做.` 我地做學生既又唔系尊登先氣嬲你既.`

之後上中文堂.` 要默書.` 但無咩點溫. 都幾容易架.`xD

上IS,男女男女甘坐.` 但阿sir都話下次坐反自己原黎個位,`  都系因為上堂太吵啦.`

上TL. 幾好玩. 去染布.` 之後系度學縫線.`  車到全部都好唔掂.xD

放學去打排球, 同男丙一齊打.` 雖然系2比1.

但我都覺得只要盡力.其實就可以啦.` 要團結啦.`

今日好累.` 只手又腫左啦.`






訪客留言 (返回 jamice 的日誌)


natalietsung 於 2011-02-25 11:18 PM 發表:
c0mm3nT=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mavisfu 於 2011-02-25 09:02 PM 發表:
comment;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tingyan228 於 2011-02-24 10:30 PM 發表:
cmcmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hoho2197 於 2011-02-24 09:41 PM 發表:
cooment 開心D.D老師係咁嫁啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Meingold 於 2011-02-24 09:22 PM 發表:
c0mm3nt:)`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]