琴日去左飲喜酒 但係好累,所以就今日先補打番 因為我個堂呀妹食完小小野,又搵我去玩 搞到我腳都軟..真係比佢玩死 我又要陪我表姑姐玩 又要陪堂呀妹玩又要陪剛剛識既朋友玩 唉..真係累都累到死 又眼訓喇 累累累累累!!! 走果陣時 我呀爸對住剛結婚既表姑姐(第2個來的,我有好多個表姑姐嫁) 對住佢哭(笑死...) 好彩!今日訓番夠本 我先夠精神!~