『終極一班』太好睇la!!!!!
大東太帥la!!!!
之前喺[華娛]有得睇『終極一班』,不過嗰時[無線]播緊『唐沁』,
So無乜睇.
而家去翻Youtube睇,實在太好睇la.....大東,亞綸好型呀/個內容又好睇...
追到stop唔到....不過...唉
今日第一日Exam,
考左中文同聖經,
我一定要同天父say thank you:
中文exam時,我做哂份卷,仲check左幾次,
當我諗住休息下,
突然,我個腦出現左把聲:仔細D check多次la!!
我就諗都唔諗check多次,真係俾我check到2個錯處.
我知道一定是天父幫我的. God,thank you.
今日係咩日子?
咪就係我小學最尾一日正常上課嘅日子!!!
我嘅English teacher係度講埋D鬼咁死感性0旣說話, 搞到我0係english lesson時有D想哭
聽日就係畢業試,
意味著同同學講88嘅時間越黎越近......
超級唔惜得...
尤其是6A班 (u3u*)
不過點都好,我一定要努力考埋依個exam,
千其唔好臨尾香牙!!