| «‹ December 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 9 月 25 日 星期五  |
| 2009-09-25 |
分類: 未分類 |
返學識到新朋友,
真係好開心,
佢地成日都好搞笑,
搞到我上堂都有D5專心呀~
我決定由今日開始奮鬥,
學業呀學業,
我一定當你係神咁拜,
千其5好跌呀☆☆
我成日都覺得個天起度玩我,
我明明就5想記得A個人,
佢過一陣就會起我眼前出現,
你走開D,
得5得呀???
最好就我起街頭,
你起街尾,
我去學校,
你就返屋企=.=
今日我見PPY都5出聲,
原來佢病左,
希望你快D好番,
因為班房會熱鬧D:)
|
2009 年 9 月 19 日 星期六  |
2009-09-19  |
分類: 未分類 |
我yesterday係就係悲左D啫,
你地今日寫DQZ仲慘過我,
5通AD野會傳播出去,
你地都無我咁5好彩,
係屋企,
都無人信我,
不過我5會理佢地,
自己信自己就得啦,
同埋我地成日都話never give up,
所以你地5好咁容易就自暴自棄,
淨係識怪自己,
有人話,
人與人之間都會有隔住一塊玻璃,
就好似保護屏障,
其他人好困難先可以瞭解,
可能你地覺得我好多事,
我又5係你朋友,
完全都無乜關係,
只不過係曾經或者宜家同班,
但係我真係5想有咁多負能量,
加油!!!
|
2009 年 9 月 18 日 星期五  |
2009-09-18  |
分類: 未分類 |
今日好早放學,
之後就同Niki,映等人去葵芳,
我同Maggie買外賣嗰陣時,
仲遇到Candy,簡D人,
超尷尬,
唔知講咩好,
真係5講野好過~
其實講真嗰句,
真係5鐘意出街撞到同學、老師同親戚之類。
問下你地,
如果要排愛情、友情、學業同家庭,
你地會點排,
我二話不說,
就會將學業排第一,
點解,
因為我無論起學校定起屋企,
成績佔左我人生一大部份,
無左成績嘅我,
可能咩野都5係,
係老師面前,
我係個乖學生,
係同學面前,
我係個勤力或者傻傻地嘅人,
所以我一直都唔會將自己真實嗰面表露出嚟,
人前人後一個樣。
同D朋友出街或者係同學D人行,
都會逼自己講野,
唔想咁冷清,
但事實上應該5得,
所以我寧願自己一個。
我成日都會好羡慕D受歡迎嘅人,
好似PPY同賀燕咁,
每次見到佢地,
都係俾一班人圍住,
好大聲咁講野,
起一個新班入面,
亦好快可以融入到~
朋友真係咁重要?
冇朋友嘅日子,
我都試過六年,
我唔介意再過另外一個六年,
其實,
我真係想番番Form 2,
嗰陣時,
我比較自在~
5似宜家咁~禁煩,
課室比較熱鬧,
上堂亦都比較好玩~
今日都知做乜,
寫埋D晦氣野=.=
|
2009 年 8 月 15 日 星期六  |
| 2009-08-15 |
分類: 未分類 |
好耐無寫 la~
我之前返左大陸差不多一個月,
可以話都幾悶,
之前同Nancy同Candice去朗豪坊,
Candice 佢成日行埋D勁貴~鋪度睇衫,
佢真係好有錢,
點解咁講,
你知5知呀,
佢凈係買個髮飾同條項鍊,
就買左差5多150蚊,
重要打左八折bo~
近排我喜上張芸京,
佢係我第一個女性偶像,
我好想買佢~新專輯,
但係找不到呀~
有冇人幫下我!!!
期待新學期~
BY JANET
|
2009 年 6 月 21 日 星期日  |
| 2009-06-21 |
分類: 未分類 |
好好好悶呀~
勁想返學校呀!!!
日日起屋企都只係上網再上網,
加上我又算係個宅女,
不鐘意周圍走,
(天氣好熱呀ma)
我寧願返去上堂,
聽Miss Wong起度大條道理,
跟住自己就同Candice+Caman+Nancy等人傾計,
或者係做下暑期功課都好(幻想中,哈)
我份人超5鐘意D肉麻~東東,
每以見到某啲人起度依依泣泣,
佢地就sweet到就嚟滿哂,
我就睇到眼都突哂,
所以各位同志們,
千其5好同我矖命,
起我面前……
否則我可能會失控的說~
(本身個人到幾暴力,睇5出???)
但我細妺就成日逼我睇埋D戀愛小說,
本來想撕爛哂本書,
但係越睇越入神,
依家仲追緊tim,
(好反反覆覆)
寫到A度,
咁我就祝D有拖拍~人,
繼續sweet落去,
(不過5好俾我見到)
無~人都要快D揾到呀!!!
By Janet
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|