Get Your Own! | View Slideshow
[[=JANET""]]
過去ge野唔想再記住,,
只想珍惜眼前人!!
janet7820032
暱稱: [[=JANET""]]
性別: 女
國家: 澳門
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
開學la!!
日本旅行 ge 6th day~...
日本旅行 ge 5th day
日本旅行 ge 4th day
日本旅行 ge 3rd day
文章分類
全部 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Geun Young blog~~
My msn space ar~~
Queenie's blog!!
Vannia
Winnie
[[...Ines薯//..
♀""ΛIAN⊿
文根英~~
傻MeG..
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 16
留言總數: 47
今日人氣: 0
累積人氣: 940
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 23 日  星期日   晴天


畫畫比賽~~ 愉快 分類: 未分類

今日8:00 起身, 就一家人去左大炮台前地個到進行繪畫比賽!! 上到去就視察一下環境, 最後決定左畫澳門博物館ar!! because 個度風景最beautiful ar~~ 我個fd( I )同佢ar妹都有黎!!haha...... 9:00開始!! 我細老&家姐同我draw the same 風景!! 我畫畫ge組別同我家姐一樣ar!! 佢畫得咁"",, 我實輸比佢ga la...... 初初畫個時唔係好曬ga ja!! Later on 曬到我die ar!! 我仲令住把umbrella 去擋太陽tim ar!! 超辛苦!! 後黎愈來愈多d自由行黎!! 佢地個個走過黎see & say "哇塞!! 好漂亮ar!!" haha......我家姐最多人圍住佢ar!! Everybody said her picture is very very beautiful !! 人人都話佢實攞冠軍tim ar!! i hope so ar!! 畫到12:30 就走la!!我今次都幾滿意自已幅畫ga!! haha...... but可惜被I 仔話ugly ar!! 超衰lor!! 下午我同埋我家姐&我表姐一齊去macau tower [超人]ar!! 好好睇ar!! 我係第一次去Macau Tower 睇戲tim ga!! then back home......

  

P.S:今年係我第4年參加繪畫比賽ar!!hoho...... 好開心可以同I 仔一齊畫畫tim ar!!keke......

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2006 年 7 月 8 日  星期六   晴天


My Friends~~ 愉快 分類: 未分類

 

They are all my friends:

,,

,,

,,

,,

 

2006 年 7 月 3 日  星期一   晴天


F.4B SUMMER SCHOOL!! 驚訝 分類: 未分類

今日第一日番summer school ~~ Becky, Kelly and Cam都唔同一班ar!! 我同Vivian, Stella and Bobo 一班!! ok 咁la~~Sandy Lei 做我班主任!! 唔知le d 叫好定唔好lor!! 算la~~ 唉~~唔通我真係唔可以再同我d fds 一班?!  今日10點鐘放學,, 見到Vivian Ao Ieong!! 同佢傾左一陣~~佢送左d手信俾我tim ar!! YEAH~~其中我最鍾意ge 係一張日本ge中文地圖ar!! haha... afternoon 我同Ines, Stella and Queenie一齊番學買書,, 點知番到去竟然一本都無wor!! then 我地就塔巴士去大眾書局買la!! Only我同Ines each 買到一本ja!! 我個本$160 ar!! 超貴lor!! Never mind la!! At last we 塔巴士back home la~~ 係巴士到有個女人stand 唔穩,, 係咁爬去Ines 個到a!! haha... 笑到落車tim ar!! haha~~

2006 年 6 月 30 日  星期五   陰天


溜冰~~ 愉快 分類: 未分類

今日一朝早起身, my mum 就同我一齊去買夏令班d書ar!! 超好人~~我地首先去舊書店睇下,, 點知一本都無ar!! then we 就去左宏達la!! 買左幾本ja,, 每左都超厚ar~~ 一個大膠袋都裝唔到ar !! 真誇張ar~~ 唔知大日點返學lor!! then 返屋企個時~~落超大雨lor!! we 要去避雨ar~~ 避左3mins姐好在!! hehe...不過我就差d 遲到ar!! 我同Queenie, Ines, Stella, Winnie, Ivy and Annie 一齊去溜冰ar!! 係超正ga!! 因為Queenie佢有車車埋我地ar!! haha... we 去到就find 個位eat lunch!! hehe... 我地個個都要左一碗午餐肉&火腿麫!! 不過only Stella eat nothing& Ines 要左一杯凍喝!! haha...我地係個到等左4個鐘先入到去ar!! 真慘ar!! woo... 我溜左半個鐘就走左lo~~ 不過我已經覺得好開心la!! 今日真係過得真係好開心ar!!

 

2006 年 6 月 25 日  星期日   晴天


2006-06-25 鬱悶 分類: 未分類

今日一朝早起身...本來mum話bring me 去八佰伴buy 畢業禮物ga!! 點知又唔去la!!  超失望lor!! 咁我mum buy 左炸腸to me~~ 唔知點解~~我個肚痛到die ar!!  去左twice toilet ar!! 虛脫la!!  下午本身想去參加sister ge 畢業典禮ga!! 但係好辛苦a ma!! so 唔去lor~~ 點知被mum罵我a!! 超慘~~ 我係home 超悶... then 我睇埋本達文西密碼~~終於睇曬lo!! haha...... 好好睇ar!! hehe~~