| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2007 年 8 月 30 日 星期四  |
分手!!!!  |
To:jimmy.
不如我地分手la......
我地再一起.會好辛苦牙!!!!
sorry牙!!!
我想你要喜歡第二個la.係咪?
|
| 刊登時間︰2007-08-30 12:56 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 29 日 星期三  |
我番左香港.大家有無掛住我牙!!!!  |
我番左香港..大家有無掛住我牙!!!!!
點知收到一個壞消息.就係A班既班主任係MTR..勁唔開心!!!!!!!再唔係李老師........
|
| 刊登時間︰2007-08-29 12:33 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 5 日 星期日  |
hi!去左海洋公園!!!!  |
8月4日係阿ling生日.所以阿wing.榴槤.我同佢去海洋公園.去到.我地就排隊玩滑落飛船.好驚!!!.我地玩左二次.
1.海盜船.d微心力好強.
2.番天飛鷹.{高}
3.摩天x.唔怕 |
| 刊登時間︰2007-08-05 12:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 25 日 星期三  |
明天終於去雲南!!!!!好開心!!!!!!!!!!!!  |
明天終於去雲南牙!!好開心!!!!
31-7-07 先番香港!!!!!!
我一定會買手信!!!!!!! |
| 刊登時間︰2007-07-25 12:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 24 日 星期二  |
| 2007-07-24 |
to某某煩人,,,
唔好成日打電話黎,,打黎又唔講野,,有事先好打黎,,番學校先講,,同你地講唔好再打黎煩住我AR,,,再打黎我番到學枚話比老師知AR |
| 刊登時間︰2007-07-24 04:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 19 | »
|