| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 11 月 9 日 星期三  |
❥暫時既日記網站❥  |
分類: 愛玩2老友∼ |

今日起身總覺得好眼訓呀...哈∼
可能患上了訓覺訓上引既病態∼呵!
沉日下午同(媽打)去左葵芳行街+KFC食野∼
之後買左對麵包鞋.我始終都鍾意個對多D! 
再之後(碧架)打黎...就去左旺角找她行街啦∼
同(小雯+碧架)一路行一路係咁食食食∼哈哈!
再之後去左附近行多陣就去找(呀孜)見下面 
去左她鋪頭等到收工..中途見到(珊)既家姐∼
講左一陣咁啦.我同孜都覺得(珊)個樣令過佢家姐∼
我地第一眼既眼光同直覺係無錯既!呵呵呵呵呵 
收工後同她一齊食野∼ ..去左味千拉麵食呀∼
坐車回家中途大家都諗起好多以前學校裡既搞笑事! 
(PANDA+SANDIE):
你地兩位都係呀∼無時間見面+傾下電話都好啦∼
無論任何人點睇你都好...我都唔會理既∼ 
我只相信你永遠都係我心目中最好既BABY∼
雖然我心口唔係有個咩(勇)字行頭個個千嬅!∼
但是呢位好好好好好好人兄...我認定了! 
|
|
|
SANDIE 於 2005-11-10 12:51 AM 發表:
好衰啊你...你又再一次寫錯我個名ar....過份啊完全~~
我比多次機會你......哈哈我日日睇你日記嫁..所以你要記住記住日日寫我個名~
仲有.點解你唔放返2前d日記係新呢個啊~~我想睇返你有密碼o個幾篇啊~
|
網主回覆
我會記住你個名架啦...放心∼
我都想用番之前個日記呀...
可惜..開唔到呀!
我自己都睇唔到呀∼

係呀...多d黎留言呀∼
哎...我呢個日記仲要有排整呀!

有排煩...
好掛住你呀...

好多野要同你講.....
Posted at 2005-11-11 01:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|