十分。愛
呢幾日都發生左幾多野!!! 有d開心 ...有d唔開心 ...有d驚吓牙!!! 不過最終都無事!!!唉................但我有事ma!!!我嬲左人!!!但依家無野la!!!好多人問我係咪嬲左佢我都只係話唔知!!!但今日我將第一次比左果個牙旺!!! 衰人!!!今日放學等人...見唔到果個人!!!牙c佢.................. 唉!!!希望佢會無事la!!! .........好似都無乜野寫咁!!!有都唔寫得!!!上i.s果陣好眼訓!!!訓左!!!但其他堂我一d都唔覺眼訓ga!!!why呢? >??正係i.s堂我就好想訓!!!可能太悶la掛!! hehe!!!我自動請英幫嬋做閱讀報告係因唔想佢再叫我肥靜la!!! !!!
P.S 愛死你la!!!hehe!!! 但.............................唉!!!