E排發生左超多野牙-0-````
因為要預備陸運會..所以要綵排..綵排..綵排..綵排..日日都係綵排><"
我地係童軍Naaaa``So日日就要操操操操操操操操操操操操操操操操操操
操到痴線-0-``吾只我地牙仲有..交安..紅十字..男童軍..Band隊..
仲有千人操..E排大家都成日練..練得好辛苦..
但2大日既陸運會終於過去`
我感覺到成個人鬆哂-v-*
辛苦既日子過去Naaaaaaaa`
開心Ing`````````
唉..呀!!help me 呀 . . ! !
今日..係我今個月..醉黑仔ge一日..
唉,,諗都好想死..
首先..今日學琴,,學學下我呀"E"黎左[[次次見親佢都冇好野]]
然後..不幸就來了..
我學完琴就入左房啦..佢就問我有冇QQ..
我:冇牙..E+幫你down喇..
佢:哦..
點知一Down左落來,,完來有毐..
我就吾多識掃毐喇…
佢就係度自把自為..係度正..
正到E+個首頁變左"騰訊QQ網"
變吾番Yahoo牙..
仲有我支塗果液..又吾見左啦"
開學到E+第三次吾見喇..
又哂左我D錢..
好火呀