昨日母親節....~^^
送左一紮康乃馨俾靚媽b~(係我同均均一齊買架^^)
仲煮埋飯...不過整魚就....好多血呀>#<好恐怖(咪搞我!!)
其實這埋我都負責整dinner架~~^^係咪好乖先~~
taste is very goodgood~~~~~~~~~
(因為h.e.有教....hehe~~)
整左個好得意的...
材料:tomato,eggs,chicken wings,雜菜.......
搞埋一齊用鍋炒.......(其實仲有步驟...費事打)
唔錯架~~
這就是.....敏b蛋~~呵呵
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
星期一 冇野做(成大堆project未做...要今日做哂佢!!)
星期二 去呀毛食飯....lunch唔得閒...放學要搞溫習小組
星期三 play中阮
星期四 中樂團
星期五 學琴
星期六 團契
星期日 得閒
一個星期得兩日得閒.........基本上係冇..因為功課功課功課功課功課功課
總有一天我會脫離學校的魔掌!!~~~哈哈哈~~>3<仲有至少兩年= =
|