點解!?點解你唔黎香港??? 你知唔知好多小朋友、學生都好想你黎架?T^T 咁我地就唔洗返學啦... 你!你做咩黎香港? 唔只香港!係中國! 我地都唔中意你! 你黎做咩呀!? 你知唔知你害死好多人呀? 搞到n咁多人有腎結石! 唔歡迎你呀!!!!!!! 你地自己了解下啦=v=.... 我今日傻左..XDDDDD
可唔可以... 唔好有事、唔開心嗰陣就黎揾我... 冇事嗰陣就當我係隱形咁...?