嗚嗚嗚嗚......
好唔開心呀 =[
上一次寫blog個陣咩話要買黑girl封面既yes既..
嗚...
失敗左啦.. /_\
阿媽唔俾買呀`
勁勁勁勁勁唔開心lo..
佢話唔俾我買個陣我即刻唔開心.
睇下佢會唔會因為咁俾我買啦.
結果我估錯左lo`
佢都係唔俾我買呀..
唉..
佢唔俾我買咪算lo"
但係就連我自己想俾錢買佢都話唔得喎`
=[