08*02*2007*星期四
哈哈,,, 就黎放嫁啦,,, 我又可以,,, 日日系屋企訓啦,,, 諗起都happy呀,,, 但系見到某d人,,, 火到咩咁lo,,, 見到佢都想嘔呀,,,
哈哈,,,
就黎放嫁啦,,,
我又可以,,,
日日系屋企訓啦,,,
諗起都happy呀,,,
但系見到某d人,,,
火到咩咁lo,,,
見到佢都想嘔呀,,,
2007-03-05 09:46 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]