今日係返學既第一日,Day4可以話係無聊到極點,唉!冇法啦,做學生係咁架啦,總好過出去工,遺有繼續係度過住苦悶既生活。
今日係2008年既1月1日, 正所謂''新既一年, 新既開始'', 小女將由今日開始寫日誌, 1月1日除左令位想起新一年外, 也令各位學生哥想起明天即將結束聖誕假期, 回復上課的日子。「唉, 又要返學啦, 悶到抽筋!」相信這句說話在各位學生哥心中, 一定會引起共鳴, 但事正是如此, 所以小女還是勸勸各位, 快點做齊功課, 準備明天的上課罷了。唉~
好開心ar!今日係我13歲生日la!同上年一樣鍾鍾都有送禮物俾我,小婷子都有份呢!
又大歲亦都老左一歲,都唔知好定唔好?不過生日喎,等係要開心la! Happy birthday to me!