|
|
2010 年 5 月 4 日 星期二  |
2010-05-04  |
分類: 未分類 |
今日,,
冇咩特別~
D.T成堂都冇做過d咩./
係度行黎行去 xdd''
跟住可樂請咗一塊石頭餅比我食''
好好味 ^^
跟住,,
中文成堂都冇咩聽書,,
係度玩,,
哈哈=]
放學,,
同朱盈,,毛毛怪獸,,何舒雅去咗三棲搵可樂
不過毛毛怪獸同何舒雅要早走./
我就係咁同朱盈傾計啦;]
跟住就一齊走啦~
難道我們的友誼真的完了?!
我該怎樣做''
才能挽救我們這段離離合合的友誼??
微笑總是勉強的,,眼淚才是最真實./
|
2010 年 5 月 2 日 星期日  |
2010-05-02  |
分類: 未分類 |
今日,,
籃球贏咗''^^
54:3
哈~
好開心;]
入咗四強./
加油...
你為什麼變成這樣??
再不是我以前認識的你了''
他說得對~
你真的變了很多,,
我不知道能否再維繫我們的友情''
只知道,,
我們關係改變了./
|
2010 年 4 月 30 日 星期五  |
哈''  |
分類: 未分類 |
hihi''
第一次開qz ./
感覺很好=]
再唔開就比彤打啦 xd''
哈~
今日....很好~
湯~本書好好睇./
連上堂都係度睇''
不過都只係睇咗一陣姐~
放學,,
係咁同可樂同毛毛怪獸講[黃金比例],,
可樂佢仲要幫我計埋''哈~
今日十分好~
只不過今日又要搜書包,,-,-
第三次''
好啦~
唔講./
8 =)
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
|