今日又出街啦=)
12點幾去到調景嶺地鐵同小儀、甩甩集合......
(點知青蛙吾知醒)要我地等到佢黎
到左12.8去到a.p.m.o既Greenbox
點知果到d經理又話要等到1.3先有房......好我地等!
我地終於磨到1.3啦=)**睇下個入口先啦~哈哈
揀下歌黎唱先XD~大顯歌喉
唱到有D肚餓梗係要食野架啦
食完再唱~唱到4.3就走Lu......
↓
之後我地就去左對面影貼紙相
影完都已經差吾多6點Lu......番歸=)