有人問我,你對堅中的印象係點?
我會話比佢聽好差~
我係堅中到讀書,好似每一日都好唔開心~
我話比你聽,我而家好憎全個world的人~
憎佢地的原因有好多,大多數都係因為堅中~
我讀左幾個月書,從未開心過~
係呢間學校讀書,唔知點解...
我成日喊~
到今時今日,我係呢間學校喊過5,6次~
我今日又喊過多一次,可能你地今日唔知~
因為我係廁所到喊~
某d成日關心我的同學,就會知~
唔關心我個d同學,我覺得佢地都唔會點樣理我的死活,成日只係會問我借野~
要我個時,先會理我!!!
我今日喊的原因係:我地電腦今日test,我做做下就hang左機~
我個時差dd~
我仲有6mins~
但係d老師就叫我hold住先~
咁姐係叫我係到等~
個時仲有1部電腦可以用but佢又唔比我用,咁我test咪冇分lo~
有冇搞錯~
我好注重d分數嫁,你咁樣,不如叫我去死仲好la~
我又唔係唔識做~
之後,我問返佢可唔可以比6mins我做,佢話應該唔比~
之後,我落左堂,就拉Fiona去washroom~
我去到個到,我d眼淚係咁流左出黎~
d同學叫我去同老師講~
但係d老師個個都唔係到,叫我lunch搵佢,仲叫我比個name佢~
到左lunch,我搵佢又搵唔到~
我唔知係唔係我"黑仔"定係點??
總知,我好憎全個world d人!!!
<-----呢句我覺得講得冇錯!!!









今日好唔開心...