補番打15/10
個日同ntk lly去左迪迪尼黑色世界,我地淨係玩左2次space mountain因為D人驚lor,之後差唔多玩曬D野個陣就去左第1間鬼屋。我勁驚lor,行左排隊入去排隊竟然冇得去番去lor,攪到我死都要入去lor(最衰都係D工作人員)入到去lly ntk同個到D姐姐行前面,淨番我自己係後面,驚到我亂咁叫lor。晚夜我地出完去青衣食飯入番去迪迪尼,我地諗住過去幻想世界攞貼紙,點知得番探險世界個條路,佢地驚到唔咁過lor,跟住就番左屋企la
幾多日無打過qz啊?超多日lor!!!今日PE堂個陣我超勁啊!竟然開到上手haha唔似得D ntk lor開唔到底!!!CVED堂個陣,條郭FL D衫超正,鞋又係蝴蝶,衫又係蝴蝶,勁令lor!!! 到左大面怪堂(噩夢ge開始)佢無la la行過泥叫我俾份野佢睇,之後又用我枝筆同我份note lor激死我la
ntk老公名單:丁BB(勁令個個),甜BB,10號仔,三毛,陳康華…
今日Emma生日啊haha!!!中文堂背默「將進酒」點知錯左14個so bad,之後英文堂條大面怪又發癲lor,係到攪我隻野攪到臭曬,之後又針對我同D大賓lor話咩:「janice do you want to sit at the back」跟住又同D大賓講番一樣野,好憎D大面怪啊!!!!!!!!!依加有好多新花名啊:蔡小賓,蔡娘人,老妮子......全部都好正lor
今日一起身就病左,喉嚨超痛講野到痛lor,差唔多成日冇講野!!!! 跟住同D超級大老野玩黑白棋,我超勁lor竟然贏 (33-31)真係第1次贏lor,我依D後生真係勁勁過D老人家,哈哈哈!!! 玩完個陣條友去左同阿婆跳舞,死都唔應機一定又去左跳健康舞lor,老野真係好健康!!! 之後無無聊聊係到背「將進酒」不過點背都唔識,真係失敗