今日係步操比賽牙~~
今朝6;30起身...
跟住我6;45出門
去左樓下食早餐
我就黎食完個陣見到"xxx"
我瑪上比錢走人
同佢一齊搭的的去上面
去到個陣有好多人未食早餐
但係都冇埋佢地食左未
我地成班21tps搭小巴
去會場
著左套制服之後話吾比坐
因為驚正到件三吾靚
到我地比賽啦
好驚!!!
我地仲要係第一個出場
最終攞左第5
上午比完賽
下午要會操
下午個陣企左1個鐘係到暴曬
曬到成面紅曬
依嫁好鬼痛!!!!!!
跟住放左我地番屋企
我再同個班好份步操個啲人打火鍋
食左1500
好貴牙
但係好happy~~
^ ^
--------------------------------------------------------------------------
*愛情的代價 .:_+( 便是要付出你的心 - *
╭★ 回家路上一直在傻笑 ♣ 只因你對我說了一句 {我 愛 你}‵]!
★▋**我只是在練習如何對你說再見﹏*.,.,
] __◆["幸福不是靠誰給的"●
.×*,`我並不孤獨 *因為有你"]
◆◇*希 望 每 天 也 看 到 你 的 笑 容 |||\\\
|