|
|
2009 年 11 月 28 日 星期六  |
| 2009-11-28 |
分類: 未分類 |
今日終於可以唔洗咁早起身LA~
9點幾先起...XD
12點先至落去元朗廣場同屈晴&胡恩&黃曉食飯~
食得好飽牙...個個刀話飽到要嘔- -
番到學校又玩波波池,,但已經冇之前咁刺激LU..
入HALL,,好悶牙..坐到PATPAT超痛..><
完左之後..個個刀沖入廁所...哈哈
番到課室,,屈晴話想打麻雀..咁就去左我屋企打(好彩屋企冇人)..
打個陣,,個個刀打得超緊張...
打到六點幾,,因為牙爸番緊泥,,SO就趕左佢地走...哈哈~
最後我驘左最多$$....:P
超開心~~~~~~~
|
| 發表時間:2009-11-28 08:19 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 59 | »
|