Cursor by www.Soup-Faerie.Com
''[晴雨]''
janicewa1995
暱稱: ''[晴天娃娃]''
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 7 月 15 日  星期二   晴天


2008-07-15 分類: 未分類

嘩...今日去海洋公園,,刀唔好反...

今日唔知講開心好定唔開心好~..

一到海洋公園就去搭x車...

條龍超長...已經有d失望..

跟住有兩條賤x,,打詹...

個兩條重係5-6碎既賤x...

好...我地咪忍lor...

之後有兩個大陸婆又打詹,,

佢地重扮曬野話...

[你地兩個唔好四圍走牙~]

就咁,,就打左詹...la~

嘩...真係..有冇家教格..

去到另一個山..就去反la..

嘩!又係唔知咩天氣,,

唔夠幾步路,,就出曬汗...好想死牙~

入到海洋館,,好爽牙~

之後就反機動game..

樣樣刀要排長隊,,又熱,,唉...

 
發表時間:2008-07-15 07:15 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 janicewa1995 的日誌)


JennyStarz 於 2008-07-16 11:58 AM 發表:
今日等左超奈- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fankwokcheng 於 2008-07-16 11:32 AM 發表:
咁慘...好彩之前我去冇即
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tommy3193 於 2008-07-15 08:46 PM 發表:
咁賤格???我上次去都有人打詹
不過我地果條隊d人係咁鬧佢
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]