2008-02-17 __今日已經係最後一日放假LA!!
好似好多野都味搞點...什至係好似味搞過咁__
;;返學...唉係我最唔想GA野...不過唔知點解...唔返又唔得!!
雖然知到返學好重要!!不過真係唔想返A 又要TEST 又要EXAM!!
希望聽日要返學GA人!!直到學期完都順順利利LA!!
2008-02-13...
今日一大朝早就俾a ma叫左去上香...勁眼訓!!
返到屋企係咁溫習...做功課...溫習!!
___溫到我都傻埋la...得返一日炸!!
仲有一日就要返學la!! 唔想返學a!! T_T
唉...今日都無咩野發生
___成日係HOME到溫習做功課....就黎死LA
唉...得返2日炸!!唔想返學A!!!!!!!!!!!
halo>>今日2月14 情人節!! 唔知咁其他人會點過le??
__我諗有gf 嫁話都會係同gf 過嫁la~~
我都唔係好例外~~今日我同彤彤一齊...
不過因為我ga家庭問題///唔可以陪係成日>>>
__不過今日都過得算係咁la~~過程就自己幻想下...唔好有黃色野a!!>///<
今日大至上都係咁la~~
p.s:祝天下間有情人終成縜屬(唔知有無打錯字呢??)!!
今日初五lu_最後一日燒煙花 我就同大佬俊,大隻佬,chester一齊去!本身彤彤黎唔到嫁..要出去食飯!
不過佢食完飯都同到我地一齊去!我地搭車去左新口岸先行番過去觀光搭...我頂!!
_燒煙花la...本身諗住大隻佬識人係便d.點知_唉!估唔到係唔洗$+_+係咁燒係咁燒~
唉!好境不常__我又要走la~走左之後d唔開心ga野就唔好題la!