.... * 好攰 .. ... ..
還有點肚餓 .. -3- ..
今日補數 ..... 補左好耐 ...
總共4日啦 ... THX 公公*
聽日 ,, 要努力加油 ...
吾好FAT * ....
我電話變左粉紅色了 ... 好看極 ... ..
********************
吾知你有冇嬲我 ,,
... ... ... 但我的確生氣 ,,
AND .. 不開心 ........ ... ... ..
我有很多都不明白 .... ... .. .
眼淚快掉下來了 ..... .... ... .. .
難道傷心好受嗎 .....
我知你也不好受 ..
|