你們是弓 * 哈哈 .. 正 *
今日丫 ,, 最衰都系廖+慧 ..
冇啦啦整我同臭K* 搞到我地撞到 ,, 痛到我喊左出黎 *
.. 今日吧 `` 頭兩堂系PE *
唉 ~~ 吾知點解有粒手球 *U*
我同臭K拎左黎當排球打 * 好正BOr ..
完左 ... RECESS .. 吾記得做過咩 ..
兩堂MATHS .. 今次系F2以黎第一次專心上MATHS ..
HIST .. 冇啦啦測驗 * 吾識BOr *
LUNCH ,, 係門口等狗迪 ....
FUCK ! 見到紅眼鏡 ,, 依家班女仔都知我避佢=.=
見到佢 ,, 佢地都同我講 =.= 我就會即刻轉身 ..
我地呢排 .. 叫佢做 " 姓周個條仆街 " =.=
我地去M記 ... D!U ! ... 都吾知佢系吾系特登 .. 人去佢又去 ..
見到佢入去 .. 幾想走人lOR*
FUCKFUCKFUCKFUCK !
完左番去又見到佢 ...
ENG ... 甘多人去死吾見你死 !
死翟SIR * ... 英文英文 ! 食屎
IS .... 悶 ~~~~~~~~~
放左學 .. 好忙 ..
依家 ... 好攰 ...
仲未寫信俾媽子Tim*
|