今日都冇咩做...
3點鐘去學琴]]
點知個老師病咗,
學咗一個鐘就走咗啦^^
多謝呀,,miss你俾機會我返屋企玩=)
到咗夜晚,,呀奇打俾我[吹水喎]
之後呀triston又打黎...
咁咪呀奇博3line俾佢"一齊傾囉
點知佢兩條友,,,係咁係度傾奸人堅囉
都唔記得我架啦...
連我叫佢地唔應T^T
之後我咪cut佢地線囉...
佢地打咗好多次俾我,,,
我都唔會理佢地
點知兩條友超狗= =
打我屋企電話囉...
咁我唔知係佢地"
就聽咗啦><
[[算啦]]之後都冇嬲啦!!
今個禮拜d功課超難呀=V=
都唔知點做...
亦都唔想做
|