Eng'做pro.
玩掟紙
中史;聽書
小息.wif呀YAN落去食野
數學`傾計&聽書...
LUNCH"又同呀YAN落去食野;x)
跟住喺7-6-5-4樓hea'
俾我知道咗原來清姐姐係做圖書館管理員
中文*竟然聽羅文d歌
說話'好采冇抽到我
最衰Kiz唔望過黎.如果唔係我同B0一定YEAH`'
視藝`KENJI試3;佢着起身勁好笑囉
但係Miz話唔岩佢'要再整過-
轉咗霖哥做MODEL...
放學"同諾&MILTON去吉之島買生日禮物俾♥呀寶♥
買完之後;佢地去打機`我番屋企,
雖然我走先::
但係落電梯'等車'搭緊車都撞到佢地囉-_-
番到歸岩好5:::::30♥
P.S你地.
唔通嬲就係大小姐"嬲就係顛"嬲就係任性?????
睇你個衰樣姐係覺得乜都係我錯姐!'
我同呀YAN係唔會認低威架♥
就算同你地絕交我都唔會後悔呀!
FD依d野多一個唔多.少一個唔少x)
冇咗你地我一樣咁開心;
你地對於我黎講唔係咁重要架炸*
我又唔係冇FD...
|