今日1點幾'同MJ出去<3
去完新翠買野`;跟住陪佢出灣仔買YES Card- -
之後就去行太原街.:扮晒野話學IH{可持續發展]
去灣仔既收穫就係買咗[最美麗的第七天:
跟住同MJ去北角撞"佢"
但係我地都係無緣T^T
咁我地就搭叮叮去太古>3<
MJ竟然話搭叮叮夠浪漫-口-
如果得兩個人一齊坐上面就0K浪漫既♥
但係同佢一齊就唔方唔浪漫啦*
番到太古想出海旁坐一陣;
但係MJ要拎咗波拍先- -
等佢番完屋企落樓-`打俾"佢"玩電話x)
出到海旁.::.MJ無端端同我講某人鐘意咗第二個@.@
其實都唔關我事架*我同佢都無晒關係啦★佢鐘意邊個`我都唔會hUrt架啦﹏°
坐咗一陣就搭地鐵番歸啦!!
P.S::某人
好開心你搵到鐘意既人x)
就算你自己覺得冇發展空間`-
都要去試下架*.
我十卜u 4ever!!
|