今日有週會`
M!ss Chan既然問我"
{你同佢點呀?=口=]
我話[咪Fd都冇得做囉*}
佢個衰人仲話{咁咪好囉-v-'有你冇佢`有佢冇你]
最吹脹就係依句"你喺學校嘅愛人淨係得我架炸- -你走唔甩架啦"
琴晚溫書溫極都溫唔入腦`
又諗埋d唔想諗的東東- -
今日]英文唔係好識;IS都ok*
電腦幾好呀x)
中文同Bobo佢地講{最浪漫的愛情故事]
仲有和翹狂笑`
放學同諾'M!lton'Cathy放...
佢喺前面- -
去度地鐵站見度有個人跌咗野*
我地汁咗;'
原先諗住唔俾番佢架啦.:
但係好似好衰咁`
行埋去俾番佢-v-
一望@.@嘩!!
勁靚仔又型喎◆◆
今日嗰篇每日一篇好正呀x)
[我們不能因為蘋果有了一個小小的蟲眼,就把它扔掉}
|