今日派卷呀!!
Eng...
呀Miss Lai斋對卷囉=,=
要我地抄答案...又唔派卷喎~~
咁係人都想知道自己幾分架啦!!
中史...
唉!!
既然俾飛鴻兄拎咗全班第一[[upset]]
我得82.5炸,,,陰功
總之俾心機溫書啦!!
數學...
[[73]]
有好多好簡單嘅野都唔識=(
但係我地班都有10個人拎70以上啦!!
so...唔算高*
but又開心喎=)
MC高過賤豪...wakaka
中文...
死傷慘重呀!!
[[64]]
足足低呀冼10分呀!!
T^T
今日放學之後,問吳sir[[IH幾分?!]]
佢既然同我講...
未改完囉!!
o曬咀=0=
|