兩日既sport day終於完啦...
哂到黑哂,喉嚨又沙左,又攰。
不過下次仲係好想玩^^
唔知點解...
原本話唔再參加,跟住完左又想下次再參加。
雖然咁努力都係冇成果...
但係黃社攞到男女全總都唔錯^^
最衰都係d F.1男仔大部份都唔肯大聲叫。
有一個最睇佢唔順眼,
口形都懶得扮,
個個系度叫,得佢一個坐系度。
勁想打佢,
就係佢地呢d人累到我地攞唔到啦啦隊冠軍!
不過一有黃社既人攞獎就狂叫,
都幾enjoy^^
=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]
攞冠軍會係邊個
實係黃社冇搞錯
Ya!
|