浪費左成個上午既時間去聽果兩個無聊講座...
日日都要聽,好煩!
一放學就去左書軒借漫畫, 借左3本,幾好睇^^ (岩岩睇完)
一放學就去左書軒借漫畫,
借左3本,幾好睇^^
(岩岩睇完)
聽日淨係得中一唔洗番,
我都未畢業,去咩畢業禮呀?!
叫結業禮仲好啦!