;'請不要忘記"
janny14
暱稱: ~雪瑜~
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
琪~
>"拓海;
{[徐褲生"/
嵐~
';/豉油\"
*小綸_~
悔 惜~
毛毛~
*生嫂"[
MJ~
|'喜*/
`*[聶穎;}"
"園園;<
♥飛飛~
`細賢-v-"
{;L萍"
龜駿~
s1u★1un~
豬仔~
";DicKie]
每月文章
文章分類
全部 (100)
小小分享 (9)
心理測驗 (2)
我既生活 (89)
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 100
留言總數: 516
今日人氣: 16
累積人氣: 2557
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 30 日  星期六   晴天


好唔開心呀! 傷心
分類: 我既生活

唉!好唔開心呀!投球比賽輸左!

我地打4場,原本第1埸我地有機會贏,

仲入左一球,但係因為我走步,所以果球唔算。

第1場輸1:0,後黎都係輸哂,

我地全部輸0:幾,唉!1球都入唔到。

跟住後黎我一時衰走步、踏介線和不小心撞到人。

而且,我地有陣都搶到波,只不過入唔到咁解!

終於領略到食蛋既滋味,以前都冇試過咁差!

雖然全部都係新手,但係我地有對中6、中3......

佢地高又高過我地,快又快過我地。

好難打!MCAB就勁D,打5場,贏2場!

不過我後尾都打得好左,可以打低人地個波,

都搶到波,不過始終都係輸。




       後悔沒有對你說出心聲 現在還來得及嗎